upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Rajec
Blázni

Klient Kofola
Značka Rajec
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport

Značka balené pramenité vody Rajec koncernu Kofola zesiluje podporu běhání. Stala se generálním partnerem nového závodu Rajec Špindlerův Mlýn Night Run 2015. Ten je nově součástí běžecké série Rajec Night Run, do které patří i podobný závod konaný ve Vysokých Tatrách. První ročník akce, která má ambice stát se tradiční zastávkou především rekreačních běžců, se bude konat v sobotu 6. června a pro účastníky bude připravena trať v délce 9,1 km. Vedle závodů série Rajec Night Run je Rajec jedním z hlavních partnerů běžeckého seriálu RunTour.

Značka zároveň spouští novou běžeckou kampaň s názvem Blázni, založené na spotu nasazeném v pondělí 11. května. „Za blázny jsou obecně považováni ti, které od běhu neodradí extrémní počasí nebo běhají o půlnoci či brzo ráno, když ještě celý národ spí. My to vidíme obráceně, ‘blázni jsou ti, kteří dnes zůstali doma‘. Zkrátka konec výmluv na to či ono, začněte a běhejte kdykoli a kdekoli,“ uvedl manažer značky Rajec Bohuslav Gajdoš. Video bude nasazeno na internetu. Běžeckou komunikaci doplní v květnu a červnu bannerová kampaň.

Cílem kampaně je přivést k běhu co nejvíc lidí napříč všemi věkovými skupinami. K příležitosti série závodů Rajec Night Run vznikla propagační etiketa lahve Rajec nesycený 0,75 l, která je v distribuci od 1. května. Kromě zajištění pitného režimu a dominantního brandingu na trati i v prostoru startu závodů bude Rajec vytvářet přímo na místě krátká videa ve formátu GIF, která si zúčastnění běžci budou moci prohlédnout na webu www.rajec.com/beh.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy