Kaspen/Jung von Matt
Rajec Bylinka Bezový květ
Světlušky
- Televize
- 2283
Klient | Kofola |
---|---|
Značka | Rajec Bylinka Bezový květ |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Bistro Films |
Režisér | Jasmina Blaževič |
Creative director | Lester Tullett |
Art director | Jaroslav Mašek |
Copywriter | Helena Johnston |
Account manager | Markéta Freiwilligová |
Značka balené vody Rajec používá dlouhodobě koncept spojení s přírodou Rajecké doliny. Stejně je tomu v aktuální letní kampani podporující portfolio subbrandu Rajec Bylinka, jen místo denních záběrů značka používá noční. Průvodcem po světě rajeckých bylinek bude poprvé světluška.
„Subbrand Rajec Bylinka jsme se rozhodli nadlinkově podpořit po více než šesti letech. Aktuální komunikační koncept navazuje na jarní kampaň,“ říká Pavol Chalupka, senior brand manažer značky Rajec.
Koncept televizního spotu včetně nápadu využít světlušku a noční přírodu připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Režii měla Jasmina Blaževič, pro kterou to představuje již opakovanou spolupráci na kampaních pro Rajec, produkci zajistila společnost Bistro Films.
Kampaň bude v českých televizích nasazena od 20. července 2015. Podpoří ji aktivity v digitálním prostoru a také aktivace v místech prodeje. Nová příchuť Rajec Bylinka Bezový květ je dostupná v obchodech ve formátech 0,75 l a 1,5 l pet.
Komentáře