upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Kaspen/Jung von Matt

Rajec Bylinka Bezový květ
Světlušky

Klient Kofola
Značka Rajec Bylinka Bezový květ
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Bistro Films
Režisér Jasmina Blaževič
Creative director Lester Tullett
Art director Jaroslav Mašek
Copywriter Helena Johnston
Account manager Markéta Freiwilligová

Značka balené vody Rajec používá dlouhodobě koncept spojení s přírodou Rajecké doliny. Stejně je tomu v aktuální letní kampani podporující portfolio subbrandu Rajec Bylinka, jen místo denních záběrů značka používá noční. Průvodcem po světě rajeckých bylinek bude poprvé světluška.

„Subbrand Rajec Bylinka jsme se rozhodli nadlinkově podpořit po více než šesti letech. Aktuální komunikační koncept navazuje na jarní kampaň,“ říká Pavol Chalupka, senior brand manažer značky Rajec.

Koncept televizního spotu včetně nápadu využít světlušku a noční přírodu připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Režii měla Jasmina Blaževič, pro kterou to představuje již opakovanou spolupráci na kampaních pro Rajec, produkci zajistila společnost Bistro Films.

Kampaň bude v  českých televizích nasazena od 20. července 2015. Podpoří ji aktivity v digitálním prostoru a také aktivace v místech prodeje. Nová příchuť Rajec Bylinka Bezový květ je dostupná v obchodech ve formátech 0,75 l a 1,5 l pet.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy