Kaspen/Jung von Matt
Rajec
Pohyb. Patentováno přírodou
- Televize
- 2631
Klient | Kofola CS |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Rajec |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Bistro Films |
Režisér | Jasmina Blaževič |
Producent a distributor nealkoholických nápojů Kofola CS spustil letní kampaň značky balené vody Rajec, zaměřenou opět na běh. Její součástí je také nový televizní spot, který natočila Jasmina Blaževič v produkci Bistro Films. Spot poběží do konce července, podlinkové aktivity (distribuce POS materiálů a vydání limitované edice etiket) pak až do září. Nová kampaň se zaměřuje na cílovou skupinu aktivních lidí od dvaceti do čtyřiceti let. Vytvořila ji agentura Kaspen/Jug von Matt.
"Nový spot Rajec v pohybu navazuje na dlouhodobou komunikaci značky Rajec. Klasické spoty vody Rajec jsou exkurzí do přírody Rajecké doliny a ukazují její obyvatele – zvířata v jejich přirozeném prostředí. Koncept Pohyb. Patentováno přírodou pak přináší tuto vodu do přirozeného prostředí člověka, do města," uvedl pro Médiář Pavol Chalupka, brand manažer značky Rajec. Součástí kampaně je proto podpora běžeckých a cyklistických eventů, jako je běžecký seriál RunTour nebo seriál cyklistických závodů Kolo pro život.
Rajec se na podporu běhání dlouhodobě zaměřuje: loni se stal generálním partnerem nového závodu Rajec Špindlerův Mlýn Night Run, který je součástí běžecké série Rajec Night Run, do níž patří i podobný závod konaný ve Vysokých Tatrách.
Komentáře