upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leagas Delaney Praha

Rajec
Vydejte se pro odměnu

Klient Kofola
Značka Rajec
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Armada Films
Art director Lauren van Aswegen, Ian Adams
Creative director Tereza Svěráková
Copywriter Daniel Friš
Režisér Simon Wagen
Kameraman Simon Wagen

Pramenitá voda Rajec spustila soutěž o 10 tisíc originálních souprav vykrajovátek na cukroví ve stylu fauny či flóry. Navíc si každý účastník soutěže může na webu www.rajec.com zkontrolovat, o kolik gramů plastu díky svému nákupu pomohl ulehčit životnímu prostředí. Společnost Kofola v roce 2012 totiž přišla s výrazným redesignem 0,75l a 1,5l PET lahví značky Rajec, čímž uspoří odhadem 280 tun plastu ročně.

Soutěž je podpořena i dalším televizním spotem z říše zvířat. Hlavními hrdiny jsou po velkém úspěchu spotu na kojeneckou vodu Rajec opět malá vlčata, která se vydala pro svoji odměnu. Spot je točen z autentické perspektivy mladých vlků, který je pokračováním letošní přírodní kampaně Rajec.

Soutěž „Vydejte se pro odměnu“ je postavena na ATL A BTL nástrojích. Ke slovu se opět vracejí vlci prezentováni tentokrát smečkou rozpustilých mláďat. Kampaň poběží na stanicích Nova, Nova Cinema, Fanda, Prima, Prima Cool, Prima Love, TV Barrandov. Podpořena bude také komunikací na webu a sociálních sítích, POS materiály a soutěžními etiketami.

Zmíněný redesign lahví je první změnou obalů po osmi letech, která představuje pro značku Rajec výrazný krok vpřed v rámci jejích ekologických aktivit. Změna obalů zároveň usnadní orientaci spotřebitele v portfoliu a výrazně odliší značku od jiných produktů na trhu. Změna se týká všech lahví z portfolia značky Rajec včetně letošních novinek: kojenecké vody Rajec a ochucených pramenitých vod Rajec Angrešt a Brusinka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy