upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Rajec
Zavaž se k pohybu

Klient Kofola ČeskoSlovensko
Značka Rajec
Obor Nealkoholické nápoje
Web http://www.rajec.com/zavaz-se-k-pohybu

Značka přírodních pramenitých vod Rajec se rozhodla v nové kampani podpořit všechny ty, kteří už nějaký čas přešlapují na startovní čáře a pro pohybem neposkvrněné připravila výzvu Zavaž se k pohybu. Značka bude kampaň komunikovat nejen prostřednictvím sociálních sítí (Facebook, Instagram) a vlastního webu, ale také POS materiálů nebo brandingu v závodech. Součástí komunikace budou i speciální kampaňové etikety. 

Myšlenka kampaně je prostá. Není třeba si během prvních měsíců zhuntovat tělo koňskými dávkami kilometrů, ale hlavně začít. Účastníci výzvy dostanou v rámci kampaně tkaničky, které každý den připomenou, že je potřeba udělat další malý krok. Na Facebooku či Instagramu pak může každý svůj závazek sdílet s hashtagem #zavazse. Pro pokročilejší sportovce značka Rajec nabídne seriál závodů. Zúčastnit se mohou běžci i cyklisté. Seriál navštíví od dubna do listopadu největší česká a slovenská města. Termínovku zájemci najdou na rajec.com.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy