McShakespeare
Rama
Chlebíčková univerzita
- Online
- 890
Klient | Unilever |
---|---|
Značka | Rama |
Obor | Potraviny |
Nová kampaň značky Rama, která vznikla ve spolupráci s contentovou agenturou McShakespeare, představuje Chlebíčkovou univerzitu. Spolupráce Ramy a McShakespeare začala letos v únoru. Těžiště spočívá v komunikaci nové řady rostlinných tuků. "Hledali jsme pro naše tři nové Ramy z řady Malibu nový, odlehčený koncept, který by nás odlišil a zároveň oslovil zákazníky. Agentura McShakespeare přišla s kreslenou Chlebíčkovou univerzitou, což se přesně potkalo s našimi představami," uvedla brand manažerka Rama Andrea Komůrková.
V rámci kampaně tak vznikají kreslené příspěvky s tipy do kuchyně a s recepty, které inspirují pro využití nových druhů Ramy při každodenní přípravě jídla i pro slavnostnější příležitosti. Autorkou kreseb je ilustrátorka Anna Balounová. Kromě receptů Chlebíčková univerzita také radí, jak správně uvařit vejce nebo třeba vybrat zeleninu. Dále jsou součástí i odlehčené příspěvky na téma hladu a jídla. Kampaň poběží na sociálních sítích.
Komentáře