McCann
Red+
S tarifem Red+ utáhnete celou rodinu
- Televize
- 2978
Klient | Vodafone |
---|---|
Mediální agentura | MEC Czech |
Značka | Red+ |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Režisér | Daniel Růžička |
Od 13. července běží nová reklamní kampaň Vodafonu na neomezený rodinný tarif Red+. Spoty navazují na předešlé reklamy s hercem Jiřím Vyorálkem, který tentokrát vyráží se čtyřčlennou rodinou na cyklistický výlet. Symbolem nové kampaně je červené čtyřkolo znázorňující nabídku, přinášející neomezené volání, SMS a sdílená data pro čtyři členy rodiny za 1499 Kč.
„Jízda na kole je nejrozšířenější český sport, kterému se přes léto věnuje většina rodin s dětmi. Naším cílem bylo ukázat, že s tarifem Red+ si mohou užívat rodiče i děti bez rozdílu,“ tvrdí Markéta Moreno, ředitelka značky a komunikace.
Režisérem nových spotů je opět Daniel Růžička. Reklamní kampaň připravila agentura McCann Prague ve spolupráci s mediální agenturou MEC Czech. K vidění bude v televizi, na internetu, v tisku, prodejnách a na venkovních nosičích.
Komentáře