Saatchi & Saatchi
Raiffeisen stavební spořitelna
Když rekonstruovat, tak pořádně
- Televize
- 1656
Klient | Raiffeisen stavební spořitelna |
---|---|
Mediální agentura | ZenithOptimedia |
Značka | Raiffeisen stavební spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Raiffeisen stavební spořitelna začátkem září startuje svou podzimní kampaň. Ta navazuje na jarní koncept s "bláznivým kutilem", korigovaným maskotem spořitelny Felixem, a je zaměřena na podporu úvěru na rekonstrukce Rekopůjčka a úvěru na pořízení vlastní nemovitosti Hyposplátka, které mají podle spořitelny akční úvěrové podmínky. V rámci kampaně spořitelna i zmodernizovala web, od firmy Giant Interactive.
Rekopůjčku budou propagovat třicetivteřinové spoty Sprcha a Střecha, Hyposplátku dva desetivteřinové spoty. Objeví se v průběhu září na stanicích televizních skupin Nova a Prima. Vedle televize kampaň podpoří online reklama, komunikace na Facebooku, na serveru TN.cz v sekci Lepší bydlení a ve vlastní obchodní síti.
Autorem konceptu je opět agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.
Komentáře