upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi

Raiffeisen stavební spořitelna
Když rekonstruovat, tak pořádně

Klient Raiffeisen stavební spořitelna
Mediální agentura ZenithOptimedia
Značka Raiffeisen stavební spořitelna
Obor Finanční služby

Raiffeisen stavební spořitelna začátkem září startuje svou podzimní kampaň. Ta navazuje na jarní koncept s "bláznivým kutilem", korigovaným maskotem spořitelny Felixem, a je zaměřena na podporu úvěru na rekonstrukce Rekopůjčka a úvěru na pořízení vlastní nemovitosti Hyposplátka, které mají podle spořitelny akční úvěrové podmínky. V rámci kampaně spořitelna i zmodernizovala web, od firmy Giant Interactive.

Rekopůjčku budou propagovat třicetivteřinové spoty Sprcha a Střecha, Hyposplátku dva desetivteřinové spoty. Objeví se v průběhu září na stanicích televizních skupin Nova a Prima. Vedle televize kampaň podpoří online reklama, komunikace na Facebooku, na serveru TN.cz v sekci Lepší bydlení a ve vlastní obchodní síti.

Autorem konceptu je opět agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy