upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi

Rekopůjčka, Rekorefin
Když rekonstruovat, tak pořádně

Klient Raiffeisen stavební spořitelna
Mediální agentura ZenithOptimedia
Značka Rekopůjčka, Rekorefin
Obor Finanční služby

Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února jarní marketingovou kampaň, v níž rozvíjí koncept bláznivého kutila z loňského roku a radí, jak rekonstruovat pořádně. Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce Rekopůjčka.

"Jednou z nejčastějších rekonstrukcí, kterou v domácnostech podnikáme, je úprava bytového jádra. A v novém spotu se s tímto úkolem netradičně popasuje i náš kutil," říká Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny. Maskot Felix vystupuje v  závěru spotu s radou, jak rekonstruovat pořádně (s Rekopůjčkou až do 700 tisíc korun bez zajištění).

Kromě třicetivteřinových spotů s tématem rekonstrukce bytového jádra a střechy se během března objeví na kanálech Nova a Prima také desetivteřinový spot, jenž cílí na klienty, kteří si v minulosti vzali na bydlení běžný spotřebitelský úvěr.
S produktem Rekorefin si ho lze podle firmy refinancovat s úrokovou sazbou do 4,99 % ročně.

Vedle televize podpoří kampaň také online reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura
Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dubnu a v květnu naváže na celostátní kampaň kampaň přímo v regionech.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy