Saatchi & Saatchi
Rekopůjčka, Rekorefin
Když rekonstruovat, tak pořádně
- Televize
- 3070
Klient | Raiffeisen stavební spořitelna |
---|---|
Mediální agentura | ZenithOptimedia |
Značka | Rekopůjčka, Rekorefin |
Obor | Finanční služby |
Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února jarní marketingovou kampaň, v níž rozvíjí koncept bláznivého kutila z loňského roku a radí, jak rekonstruovat pořádně. Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce Rekopůjčka.
"Jednou z nejčastějších rekonstrukcí, kterou v domácnostech podnikáme, je úprava bytového jádra. A v novém spotu se s tímto úkolem netradičně popasuje i náš kutil," říká Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny. Maskot Felix vystupuje v závěru spotu s radou, jak rekonstruovat pořádně (s Rekopůjčkou až do 700 tisíc korun bez zajištění).
Kromě třicetivteřinových spotů s tématem rekonstrukce bytového jádra a střechy se během března objeví na kanálech Nova a Prima také desetivteřinový spot, jenž cílí na klienty, kteří si v minulosti vzali na bydlení běžný spotřebitelský úvěr.
S produktem Rekorefin si ho lze podle firmy refinancovat s úrokovou sazbou do 4,99 % ročně.
Vedle televize podpoří kampaň také online reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura
Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dubnu a v květnu naváže na celostátní kampaň kampaň přímo v regionech.
Komentáře