Publicis Praha
Renault
Inženýři (Renault Mégane)
- Rádio
- 1218
Klient | Renault |
---|---|
Značka | Renault |
Obor | Auto moto |
Produkce | Filmservice |
Creative director | Jakub Hanzlíček |
Fotograf/ka | Goran Tačevski |
Režisér | Andy Clarke |
Pražská pobočka Publicisu vytvořila spot faceliftované verze Renaultu Mégane pro Česko, Slovensko, Maďarsko, Polsko a Pobaltí, poté, co na podzim vyhrála v interním tendru mezi jinými agenturami Publicisu. Kampaň zahrnuje televizní spoty, tisk, internet i rádio. Televizní spot propojuje známé francouzské osobnosti s vlastnostmi moderních vozů Renault, vše v prostředí galerie.
"Naposledy jsem měl možnost dělat image nového vozu, když jsme uváděli na trh druhou generaci Škody Octavia a Škody Roomster. To se psal rok 2004. Upřímně, nepředpokládal jsem, že by se to dalo v českých poměrech ještě někdy zopakovat," říká Jakub Hanzlíček, kreativní ředitel Publicisu. "Klient nám umožnil vybrat kvalitního režiséra z USA, zvolit mimořádné obsazení z Německa a Česka i komponovanou hudbu, z Velké Británie."
Strategie kampaně ve třech bodech podle Publicisu
- Background: Ve velmi tvrdém a vysoce konkurenčním prostředí automobilového trhu, který se zaměřuje především na hard-sellovou prodejní politiku, se Renault rozhodl připomenout veřejnosti svůj jedinečný design, vysokou kvalitu vozů a pětiletou záruku na celou svou řadu osobních vozů v Česku.
- Výzva: Naším úkolem bylo najít kreativní rámec, který by to vše pomohl Renaultu předvést a zároveň bojoval proti vnímání francouzských vozů jako méně kvalitních, než těch německých.
- Řešení: Propojili jsme francouzský původ Renaultu s proslulými francouzskými umělci, architekty, vědci apod. Zdramatizovali jsme skutečnost, že duch a "DNA" slavných Francouzů žije dál ve vozech Renault.
Komentáře