upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Geometry Global

ReShare Store
Balicí servis

Klient Armáda spásy
Mediální agentura Geometry Global
Značka ReShare Store
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Aktivační agentura Geometry Global realizovala event na podporu nově otevřených butikových obchodů s použitým oblečením ReShare Store, které provozuje nezisková orgnizace Armáda Spásy. Tržby z těchto obchodů tvoří příjem organizace. "Lidé jsou v období Vánoc hodně nakloněni pomáhat, o to méně ale nakupují použité oblečení, protože nevědí, jak důležitý pro nás prodej oblečení je," tvrdí tisková mluvčí Armády Spásy Pavla Vopeláková.

Geometry Global proto navrhla balit vánoční dárky do oblečení Armády Spásy a instalovala v sobotu 17. prosince 2016 v pražském Obchodním centru Nový Smíchov pop-up stánek s vánočním "balicím servisem", při němž mohli lidé zabalit své dárky do oblečení z ReShare Store. Inspirací přitom byla japonská balicí technika furoshiki, která umí cokoliv zabalit do kusu látky ve čtvercovém formátu. Projekt měl upozornit na to, že pro začlenění bezdomovců zpět do běžného života nestačí Armádě Spásy darované oblečení, ale důležitý je také jeho prodej. 

"Nakupování a balení dárků jsou dvě nejčastější předvánoční činnosti, my k nim přidali možnost těmito činnostmi pomáhat. To je přesně to, co jsme chtěli kreativní myšlenkou vystihnout. Díky tomu jsme zákazníky aktivně zapojili do pomoci Armádě Spásy, a zároveň je upozornili na možnost nákupu použitého oblečení v ReShare Store," tvrdí kreativní ředitelka Geometry Global Julia Dovlatova.

Na stánek v přízemí Obchodního centra Nový Smíchov přišlo během sobotní akce podle Richarda Valouška z Geometry Global zabalit vánoční dárek do použitého oblečení sedmkrát víc nakupujících než v běžný den do ReShare Store. "I výtěžek byl sedmkrát vyšší," dodává manažer ReShare Store Michel Rosenquist.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy