Outbreak
Rexona
Dokážeš víc
- Event
- 1689
Klient | Unilever |
---|---|
Značka | Rexona |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Dosud značka Rexona stavěla komunikaci na funkčních výhodách produktu podpořených sloganem Nezradí tě. Letos přišla s novou komunikační kampaní a výzvou Dokážeš víc, kterou chce podpořit všechny aktivní ženy a muže a dokázat jim, že funguje tím lépe, čím více se pohybujeme.
Testem toho byla událost 29. srpna v parku Ladronka, kde prostřednictvím telefonní budky na pražské Ladronce motivovala kolemjdoucí, aby „dokázali víc“. Když v osamocené budce zazvonil telefon a náhodný kolemjdoucí ho vzal, dostal za úkol dělat dřepy. Prostřednictvím sluchátka zároveň dostával pokyny od moderátora, který ho vyzývá k dalším a dalším dřepům. Odměnou za každý dřep vypadla z přístroje mince.
Komentáře