upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Rexona
Dokážeš víc

Klient Unilever
Značka Rexona
Obor Kosmetika a parfémy

Dosud značka Rexona stavěla komunikaci na funkčních výhodách produktu podpořených sloganem Nezradí tě. Letos přišla s novou komunikační kampaní a výzvou Dokážeš víc, kterou chce podpořit všechny aktivní ženy a muže a dokázat jim, že funguje tím lépe, čím více se pohybujeme.

Testem toho byla událost 29. srpna v parku Ladronka, kde prostřednictvím telefonní budky na pražské Ladronce motivovala kolemjdoucí, aby „dokázali víc“. Když v osamocené budce zazvonil telefon a náhodný kolemjdoucí ho vzal, dostal za úkol dělat dřepy. Prostřednictvím sluchátka zároveň dostával pokyny od moderátora, který ho vyzývá k dalším a dalším dřepům. Odměnou za každý dřep vypadla z přístroje mince.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy