upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Ria
Nemusíš

Klient Hartmann-Rico
Značka Ria
Obor Osobní hygiena
Produkce Symbio Digital
Režisér Václav Krbůšek
Art director Václav Krbůšek
Creative director Tomáš Hrábek
Copywriter Petra Wattelle
Grafika/ilustrace Sandra Povolná
Account manager Anna Řeháková
Web https://www.facebook.com/riacesko/videos/206712919780355/

Značka dámských hygienických potřeb Ria firmy Hartmann-Rico spustila novou kampaň, v níž se na základě svého repositioningu vymezuje vůči reklamním a společenským klišé a snaží se o menstruaci mluvit otevřeně. "Nechtěli jsme udělat další reklamu s modrou tekutinou a tančícími holkami v bílých kalhotách. Dlouho jsme hledali správný insight a cestu, jak být upřímní," říká Tomáš Hrábek, kreativní stratég agentury Symbio Digital, která kampaň připravila.

Během podzimní kampaně Ria zveřejnila na Facebooku takzvané hero video, na které bude navazovat další komunikace na sociálních sítích. "Cílovkou jsou mladé holky, a tak jsme se hlavně snažili nebýt trapní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super. Slečny se pod videem navzájem tagují a už se začíná sdílet. I kdyby ale přišly hejty, budeme vlastně rádi. Jakákoliv reakce je zdravá. O tom to celé je – nemusíš nic, nemusí se ti líbit ani tohle video. Každá holka je přece jiná," tvrdí account manažerka Symbia Anna Řeháková.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy