Symbio Digital
Ria
Nemusíš
- Online
- 4240
Klient | Hartmann-Rico |
---|---|
Značka | Ria |
Obor | Osobní hygiena |
Produkce | Symbio Digital |
Režisér | Václav Krbůšek |
Art director | Václav Krbůšek |
Creative director | Tomáš Hrábek |
Copywriter | Petra Wattelle |
Grafika/ilustrace | Sandra Povolná |
Account manager | Anna Řeháková |
Web | https://www.facebook.com/riacesko/videos/206712919780355/ |
Značka dámských hygienických potřeb Ria firmy Hartmann-Rico spustila novou kampaň, v níž se na základě svého repositioningu vymezuje vůči reklamním a společenským klišé a snaží se o menstruaci mluvit otevřeně. "Nechtěli jsme udělat další reklamu s modrou tekutinou a tančícími holkami v bílých kalhotách. Dlouho jsme hledali správný insight a cestu, jak být upřímní," říká Tomáš Hrábek, kreativní stratég agentury Symbio Digital, která kampaň připravila.
Během podzimní kampaně Ria zveřejnila na Facebooku takzvané hero video, na které bude navazovat další komunikace na sociálních sítích. "Cílovkou jsou mladé holky, a tak jsme se hlavně snažili nebýt trapní – o to víc nás těší, že už po prvním dni jsou ohlasy super. Slečny se pod videem navzájem tagují a už se začíná sdílet. I kdyby ale přišly hejty, budeme vlastně rádi. Jakákoliv reakce je zdravá. O tom to celé je – nemusíš nic, nemusí se ti líbit ani tohle video. Každá holka je přece jiná," tvrdí account manažerka Symbia Anna Řeháková.
Komentáře