TWDC Prague
RockRadio
Nesoutěžíme, ale rozdáváme
- Rádio
- 1824
Klient | Media Bohemia |
---|---|
Značka | RockRadio |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Síť RockRadií spustila další komunikační kampaň, tentokrát na podporu image stanice. Souvisí s tím, že programová síť už nezařazuje do vysílání soutěže.
„Na specializovaných webech z portfolia společnosti Impression Media, jež se orientují především na dospělé publikum, jsme umístili bannery, které upozorňují na skutečnost, že program RockRádií je oproštěn od veškerého soutěžení a kvízů. Vědomostní soutěže patří, podle našeho názoru, do rozhlasového pravěku, zbytečně komplikují programové schéma a v podstatě zajímají pouze minoritní část posluchačů. Máme ověřeno, že drtivou většinu našeho publika tyto věci ruší při běžném poslechu stanice. Proto jsme se rozhodli, narozdíl od konkurence, odstranit jakékoli komplikované soutěže z našeho programu jednou pro vždy,“ prohlásil programový ředitel RockRadií Petr Sznapka.
Kreativní zpracování vizuálů je prací studia TWDC Prague, exekuci si management RockRadií vyřešil in-house. V rámci mediáního mixu je kampaň podporující image stanice dále podpořena na sociálních sítích, on-air a také prostřednictvím tiskové inzerce.
Komentáře