Vlastní tvorba
Rock Rádio
To nechceš!
- Rádio
- 1606
Klient | Media Bohemia |
---|---|
Značka | Rock Rádio |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Nová letní kampaň sítě Rock Rádií „To nechceš!“ má podporovat poslech a image stanice a odrazovat od poslouchání konkurence. Poběží v OOH médiích, na internetu, v sociálních sítích a prostřednictvím tiskové inzerce i guerillových aktivit. Primární komunikace se odehraje přímo ve vysílání Rock Rádií prostřednictvím původních self-promotion rozhlasových spotů. „Neslibují posluchačům prvoplánové výhody, ale upozorňují je vtipnou formou na to, co vše by se jim mohlo přihodit v létě, pokud by Rock Rádio naopak neposlouchali. Například by mohli přijít o řidičák, skončit ve vězení, přijít o práci nebo o manželku,“ dodává programový ředitel Rock Rádií Petr Sznapka. Kreativní zpracování vizuálů a exekuci si Rock Rádia vyřešila in-house.
Komentáře