upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

RockZone 105,9
V každém je kus rockera - Bowie

V každém je kus rockera - Bowie
Klient Londa
Značka RockZone 105,9
Obor Média, vydavatelství, marketing

Cílem kampaně pražského rockového rádia RockZone 105,9 je zvýšit povědomí o značce a přispět k profilaci. Koncept vychází ze sloganu rádia V každém je kus rockera a akcentuje rockový postoj k životu (svoboda, bezstarostnost, radost ze života). Pravidelná kampaň, kterou rádio již poněkolikáté směřuje na přelom starého a nového roku, se objevuje na venkovních plochách a v tisku v Praze.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy