upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Yinachi

Rohlik.cz
Nejste na to sami

Klient Rohlik.cz
Značka Rohlik.cz
Obor Potraviny

Český internetový supermarket Rohlik.cz spustil v druhé polovině května novou kampaň, kterou pro něj připravilo kreativní obsahové studio Yinachi. Hlavním cílem této kampaně je představit Rohlik.cz jako službu, která je postavena na jedinečných vztazích se zákazníky. Objeví se v pražských a brněnských ulicích, na projíždějících autech "Rohlíku", na velkých prémiových plachtách i na nákupních taškách.

"Chceme, aby zákazníci věděli, že na nakupování, domácnost a péči o rodinu nejsou sami. Aby věděli, že na nás se můžou spolehnout, že jsme lidská služba, a ne jen supermarket. Proto vznikla i nová kampaň," uvedl Tomáš Čupr, zakladatel a šéf Rohlíku. Základ kampaně tvoří reálná zpětná vazba od zákazníků, její autoři při tvorbě vycházeli z dopisů od zákazníků nebo z jejich komentářů na sociálních sítích. "Každý zákaznický komentář vidí všichni zaměstnanci Rohlíku, protože svítí na tabuli na zdi, kterou mají na očích,“ uvedl Ondřej Roček, ředitel Yinachi. Aby vše bylo skutečné, role v kampani ztvárnili kromě herců také zákazníci a zaměstnanci Rohlik.cz.

Kampaň byla zahájena personifikovaným dopisem, který vyzval zákazníky, ať napíšou, co je těší a co trápí. Bude doručen do domů až 120.000 zákazníků Rohlik.cz. Odpovědi budou vyhodnoceny a promítnou se do fungování služby.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy