upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ewing PR

ROPID
Kde jinde / Nejhezčí slovíčka

Kde jinde / Nejhezčí slovíčka
Klient Dopravní podnik hlavního města Prahy
Značka ROPID
Obor Cestování, turistika, doprava
Art director Jakub Galuška
Copywriter Michal Viewegh, Marek Prchal, Josef Bolan, Radim Jung, Ondřej Kubala
Fotograf/ka Natálie Benešová

Dopravní podnik a ROPID začínají komunikovat jednotně, s novým grafickým stylem od studia Dcode Creative. Zároveň se pouštějí do nové dlouhodobé kampaně na podporu cestování veřejnou dopravou pod heslem Kde jinde :-).  Jednotlivé vizuály jsou doplněny texty, jejichž součástí jsou také úryvky z děl Michala Viewegha nebo hudební skupiny Mandrage. S plakáty se setkáte nejen ve vozidlech a na zastávkách MHD, ale i tam, kde můžou změnit myšlení řidičů osobních aut.

„Chceme veřejnosti ukázat výhody cestování MHD, které často už ani nevnímáme. Plakáty lidem ukážou, že si na některé věci najdeme čas opravdu jen během těch pár desítek minut cestou v tramvaji nebo metru – oblíbenou knížku, noviny, osobní i pracovní e-maily nebo třeba učení se cizích jazyků,“ říká Milan Křístek, generální ředitel Dopravního podniku hlavního města Prahy.

Tato část kampaně má být výkopem dlouhodobé komunikační koncepce. V dalších měsících vznikne pokračování, ve kterém Dopravní podnik a ROPID připomenou, že pražská MHD je z pohledu mezinárodních výzkumů jedna z nejlepších na světě, protože je levná, oproti ostatním metropolím přesná a jezdí po Praze opravdu všude a v jakoukoli denní i noční dobu, což není ve světě zcela běžné. Plakáty doplní akce - od vagonů metra pro nezadané, přes soutěže o nejlepší milostné dopisy až po pravidelné odpolední koncerty hudebních skupin ve stanicích metra.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy