Kaspen/Jung von Matt, Vlastní tvorba
Rossmann
Kdo se sbalí na Bali?
- Online
- 1450
Klient | Rossmann |
---|---|
Značka | Rossmann |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Síť drogerií parfumerií Rossmann spouští v období od 9. května do 17. července speciální letní kampaň s názvem Kdo se sbalí na Bali?. Její podstatou je sbírání bodů za každý aspoň dvousetkorunový nákup a každotýdenní soutěž o 10 zájezdů v hodnotě 20.000 Kč od cestovní agentury Invia podle vlastního výběru. Hlavní cenou letní kampaně je dovolená na Bali v hodnotě 200.000 Kč od téže agentury. Námět a kreativní část kampaně vytvořil Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci s marketingem českého zastoupení Rossmannu. Kampaň proběhne celoplošně v tisku, onlinu, rádiu a v různých formách POS materiálů na všech 124 prodejnách. Online kampaň má na starosti agentura RoiStory.
Komentáře