Nydrle
NN
Rozumět pojištění se vyplatí / Simona Babčáková
- Online
- 2749
Klient | NN |
---|---|
Značka | NN |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Filip Racek |
NN pojišťovna a penzijní společnost na začátku srpna spustila vzdělávací kampaň, která má přiblížit témata životního pojištění a spoření na penzi. V sérii edukativních videospotů radí Marie v podání Simony Babčákové, proč je dobré se pojistit a jak si pojištění správně nastavit. Celkem tři díly budou během měsíce zveřejněny na facebookovém profilu pojišťovny. Videa pro pojišťovnu připravila agentura Nydrle z uskupení Kindred, režii svěřila Filipu Rackovi. Nová videa mají přiblížit problematiku životního pojištění a penzijního spoření, poradit s výběrem pojištění a upozornit i na možná rizika.
„Naším záměrem bylo odlehčenou formou popsat témata, která jsou poměrně komplikovaná, ale pro finanční zajištění v případě nečekaných životních událostí důležitá. Zaměřili jsme se na to, s čím mívají klienti největší problémy a kde dělají nejčastější chyby,“ uvádí Eva Zábušek, šéfka marketingové komunikace NN.
Začátkem srpna byl zveřejněn první videospot s názvem Jak poznat slušného pojišťováka a co čekat. Následovat bude díl s názvem Spoření na penzi – k čemu?, minisérii pod zastřešujícím sloganem Rozumět pojištění se vyplatí uzavře téma nastavení vhodného pojistného krytí.
„Videa budeme postupně uveřejňovat na Facebooku. Chceme tak cílit hlavně na mladší generaci, pro kterou je téma pojištění často nezajímavé a jež tím pádem nemá hlubší povědomí o jeho důležitosti. I proto jsme zvolili formu videospotů, které jsou pro tuto cílovou skupinu atraktivní,“ doplňuje Zábušek. Natáčení probíhalo během nočních hodin v interiérech agentury Nydrle, která je autorem konceptu kampaně. Ve dvou spotech se objevuje i bílý pudl, jenž podle agentury bez problémů zvládl i scénu s lakováním drápků.
Komentáře