Kaspen/Jung von Matt
Rugby Union
Ragbyová událost století
- Tisk
- 4645
Klient | Česká rugbyová unie |
---|---|
Značka | Rugby Union |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Creative director | Lester Tullett |
Fotograf/ka | Goran Tačevski |
V úterý 8. listopadu 2016 se na stadionu Markéta v Praze střetne český národní rabyový tým s výběrovým týmem The Barbarians, který se skládá z profesionálních hráčů různých zemí světa. Tento celek nemá stálý kádr ani vlastní stadion, hráči jsou do něj zváni na základě svých kvalit a gentlemanského vystupování mimo hřiště. Exhibiční přátelské utkání mezi českou ragbyovou reprezentací a Barbarian FC se odehraje v rámci 90. výročí českého ragby.
"Pro české ragby to znamená obrovský úspěch a jsme rádi, že se o tomto sportu i u nás víc mluví, a získává si tak stále víc fanoušků," uvádí Martin Charvát, zástupce České rugbyové unie a kreativní ředitel agentury The Remembership. Barbarians za zápas nežádají honorář, Česká rugbyová unie zaplatí jen letenky a ubytování, generálním sponzorem celé akce je Budweiser Budvar.
Na připravované utkání upozorňuje kampaň z dílny agentury Kaspen/Jung von Matt, která vznikla pod kreativním vedením od vedením Lestera Tulleta. Její vizuály nafotil Goran Tačevski na ragbyovém hřišti RK Petrovice v Praze. V reklamě účinkují skuteční hráči české reprezentace. Kampaň běží v současnosti v tištěných titulech zaměřených na sport a v mužském magazínu ForMen. Kromě tiskové inzerce se objevuje i na reklamních rámečcích v pražském metru na trasách A a B. Ke kampani dále vznikla také speciální microsite, kde budou probíhat soutěže o lístky a postupně by se tam měla objevit také ragbyová videa, vysvětlující pravidla ragby. Na listopad agentura připravuje i rozhlasovou reklamu spojenou se soutěží v rádiu Evropa 2.
Pro českou reprezentaci představuje zmíněné utkání další milník. Letos v červnu totiž hostila na Tatře Smíchov novozélandský výběr New Zealand Ambassador's XV, kterému nakonec podlehla.
Komentáře