Wunderman, Young & Rubicam
RWE
Odměny zachutnají všem / Jarmil Škvrna
- Televize
- 3002
Klient | RWE |
---|---|
Mediální agentura | Maxus |
Značka | RWE |
Obor | Finanční služby |
Energetická společnost RWE spouští jarní kampaň, která opět pracuje s komunikačním konceptem rodiny odborníka v podání herce Jarmila Škvrny. Toho nová reklama posílá do kuchyně. Kampaň propaguje péči o stávající, nové i znovunalezené zákazníky a poběží napříč celým mediamixem. Neopomíjí ani přímou komunikaci, konkrétně hostesky, které budou kromě benefitů nabízet na vybraných místech dárek ve formě kuchařky Vaříme s energií. Také její tváří je Škvrna, známý v poslední době z pořadu o vaření Co dům dal televize Barrandov.
"Aktuální kampaň zdůrazňuje péči o zákazníky, které v rámci jarní nabídky odměňuje různými formami za to, že zůstávají s RWE nebo ke společnosti přecházejí s odběrem elektřiny nebo zemního plynu. Jako speciální dárek pro letošní jaro jsme navíc připravili kuchařku," popisuje Václav Podzimek, manažer marketingové komunikace RWE. Kampaň vznikla ve spolupráci tří agentur ze skupiny WPP, a to Wunderman, Young & Rubicam a mediálky Maxus. Agentury spolu takto připravily v pořadí už třetí kampaň RWE.
„Koncept se snažíme navrhovat tak, abychom mohli výsledky kampaně v jednotlivých kanálech efektivně měřit a abychom jej zároveň vhodně využili i pro podlinkovou komunikaci," dodává Kateřina Doležalová, group business director Wundermanu.
Reklamní koncept s nabídkou odměn pro všechny zákazníky bez rozdílu není nijak nový, ale firmy jej používají spíš zřídka. Zřejmě nejznámější kampaň s jeho využitím realizoval Vodafone v roce 2006. Kampaň vstoupila do novodobé historie české reklamy pod názvem Falešní sobi.
Komentáře