upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

S kočárkem Prahou
Slušná kampaň

Slušná kampaň
Klient S kočárkem Prahou
Značka S kočárkem Prahou
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://www.skocarkemprahou.cz

Nezisková organizace S kočárkem Prahou spouští v pražské hromadné dopravě novou kampaň, která má vyzvat spoluobčany k elementární slušnosti nejen v městské hromadné dopravě.

Kampaň se objeví ve všech linkách pražských tramvají a autobusů od 1. února 2016. Dál bude pokračovat v několika vlnách po dobu čtyř měsíců. Během března se má objevit i na obrazovkách v metru a v dalších médiích, přičemž se chce soustředit na bezpečnost a toleranci v celém veřejném prostoru. Kampaň potrvá až do 25. května, kdy vyvrcholí tradičním happeningem rodičů a dětí v podolských Žlutých lázních. Jejím oficiálním partnerem je Dopravní podnik hlavního města Prahy, jednání s dalšími potenciálními partnery ještě probíhají. Plakáty, jež mají upozorňovat na nešvary, s nimiž se potýkají nastávající maminky a rodiče s kočárky, vytvořila ilustrátorka Veronika Šiklová.

„Celodenní akci S kočárkem Prahou chystáme letos už posedmé. Její součástí je i petice Za Prahu bezbariérovou. Jsme součástí projektu Praha bezbariérová, máme podíl i na zbudování 250 parkovacích míst u obchodních center,“ tvrdí Jiřina Faloutová, výkonná ředitelka organizace S kočárkem Prahou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy