upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Samosebou.cz
Mamut ve sklenici

Klient Eko-kom
Značka Samosebou.cz
Obor Komerční služby veřejnosti
Creative director Eda Kauba
Web https://www.samosebou.cz/cyklus-tv/mamuti-stopa

Eko-kom je autorizovaná obalová společnost, která zajišťuje sdružené plnění povinnosti zpětného odběru a využití odpadů z obalů. Po dvou letech, kdy byl hlavním subjektem komunikace “recyklované videoklipy” se Eko-kom rozhodl začít se zbrusu novou kampaní, ve které bude komunikovat „syrové“ informace o třídění odpadu zábavnou a poučnou formou. Spustili jsme novou sekci na Samosebou.cz, která se jmenuje Cyklus TV, a která jde ruku v ruce s celkovým obsahem a konceptem stránky Samosebou.cz.

Hlavním prvkem kampaně je video „Mamut ve sklenici“. Příběh je o výzkumníkovi, který nalezne tajemný objekt v jeskyni. Později zjistí, že objekt je ve skutečnosti mamut ve sklenici. Kdyby lidé v prehistorických dobách měli sklo, nacházeli bychom ho teď všude, protože sklo potřebuje víc než 10 tisíc let, aby se rozložilo. Pokud tedy nechcete, aby naši potomci všude nacházeli sklo, měli byste třídit odpad.

Využili jsme možnosti online platformy Samosebou.cz a připravili pro návštěvníky komplexní interaktivní zážitek ve formě kalkulačky doby rozkladu odpadu, ve které si návštěvníci mohou ověřit své znalosti o času, který je potřebný k rozkladu jednotlivých druhů odpadu. Na základě svých výsledků v kalkulačce se pak návštěvník může podívat na svůj vlastní personalizovaný prehistorický třídicí příběh.

Nová stránka využívá technologii paralax a je rozdělena do několika koherentních částí.

Stránka jasně pokračuje v komunikační strategii předešlé kampaně Polární objetí. Kampaně spolu souvisí a komunikují fakty o třídění odpadu zábavnou a zajímavou formou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy