Havas Prague
Samosebou.cz
Na svém místě
- Televize
- 1250
Klient | Eko-kom |
---|---|
Značka | Samosebou.cz |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Creative Embassy |
Režisér | Duo Wolfberg - Přemek Ponáhlý a Jan Kalvoda |
Creative director | Eda Kauba, Vilém Kabzan |
Obalová společnost Eko-kom představila televizní a onlinovou kampaň s heslem Život dává smysl, když je vše na svém místě, sestávající ze čtyř situačních spotů. Poukazují na nutnost správného třídění odpadu. Cílem je upozornit, že nesprávné třídění ve své podstatě postrádá smysl, respektive zcela neplní svůj účel: plast nepatří do kontejneru na papír, barevné sklo nepatří do kontejneru na sklo bílé. Zrovna tak nedává smysl, když je doktor místo řezníka a řezník na operačním sále, nebo letušky na popelářském voze a popeláři jako stevardi.
Za nápadem, obsahem i produkcí stojí komunikační agentura Havas Prague. Režírovalo duo Wolfberg. „Myslím, že Wolfbergům se podařilo přesně vystihnout tonalitu, v jaké jsme spoty napsali a chtěli je mít natočené,“ říká kreativní ředitel Havasu Eda Kauba. Kampaň primárně běží v televizi a na webu Samosebou.cz, dále na sociálních sítích (Facebook a Instagram), v rámci aktivace ji podporují tematické soutěže. Celou komunikaci sjednocuje hashtag #NaSvemMiste.
Komentáře