Young & Rubicam
Sanytol
Samozamykací WC
- Event
- 1260
Klient | Marca CZ |
---|---|
Značka | Sanytol |
Obor | Prací a čisticí prostředky |
Výrobce čistících a insekticidních prostředků Marca CZ chystá kampaň pro svou značku dezinfekčního mýdla na ruce Sanytol. Ta má s nadsázkou upozornit na to, jak důležitá je osobní hygiena. Kampaň vytvořila agentura Young & Rubicam Praha. Celý projekt má fungovat jako prevence žloutenky typu A, zvané právě nemoc špinavých rukou.
Agentura vyrobila ve spolupráci s firmou Toi Toi speciálně uzpůsobené mobilní WC, které pozná, zda jste si umyli ruce mýdlem. A pokud ne, jednoduše vás nenechá odejít. Samozamykací záchod se poprvé objeví v sobotu 30. dubna na farmářských trzích na Dejvickém náměstí v Praze (takzvaném Kulaťáku). Tyto trhy mají návštěvnost kolem šesti až osmi tisíc lidí za víkend. Akce se bude na témže místě opakovat i v následujících víkendech. Do budoucna by se mělo samozamykací WC objevovat jak na dalších farmařských trzích, tak na jiných outdoorových akcích, kde hrozí zvýšené riziko nákazy žloutenky typu A - například na hudebních festivalech.
Podle zástupců společnosti Marca CZ se Česko dlouhodobě potýká s nárůstem této žloutenky typu A, jejíž nejsnazší prevencí je hygiena. Výzkum Stem/mark z roku 2013 přitom ukázal, že po použití WC si nemyje ruce jedno procento české populace.
Komentáře