Young & Rubicam
Savo
Jak řeší problém desátá žena?
- Televize
- 2205
Klient | Unilever |
---|---|
Mediální agentura | PHD |
Značka | Savo |
Obor | Prací a čisticí prostředky |
Společnost Unilever spustila začátkem srpna v Česku i na Slovensku novou televizní kampaň značky WC čističů Savo. Najala na ni agenturu Young & Rubicam a režiséra Daniela Růžičku.
Podle Unileveru využívá Savo v reklamě výsledek reálného výzkumu, podle kterého doporučuje tuto značku "9 z 10 žen". Tvůrci třicetivteřinového reklamního spotu se ale věnují té "desáté ženě" a její snaze poradit si se „skoro každým problémem v domácnosti“ jiným způsobem. „Náš koncept je založen na reálných datech z výzkumu mezi českými a slovenskými spotřebiteli a jsme opravdu rádi, že jsme díky tomu mohli přijít s kampaní, která se od tradiční propagace čističů výrazně liší,“ tvrdí Lenka Křížová, brand manažerka Savo pro Českou a Slovenskou republiku.
Unilever před létem kompletně rebrandoval celou produktovou řadu Savo do nového designu a v současnosi představuje čtyři varianty značky: Savo WC Oceán, Savo WC Louka, Savo WC Turbo a Savo WC Citrón.
Komentáře