VCCP, Vlastní tvorba
Sazka
Los Rentiér
- Televize
- 3576
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sazka |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Režisér | Jan Švejkar |
Celý říjen a první polovinu listopadu poběží historicky největší kampaň na stírací losy od Sazky. Komunikace se zaměří na emise z rodiny Rentiér, které nabízí pravidelnou měsíční rentu. Kampaň využívá spojení stíracího losu a stejnojmenného sudokopytníka Losa Rentiéra.
Hlavní myšlenkou kampaně je, že jediný los může znamenat zisk sto tisíc měsíčně po dobu pěti let. "Zvolili jsme koncept, který cílí především na mladší generaci bez větších zkušeností s našimi produkty. Snažíme se oslovit lidi, kteří chtějí dělat více věcí, co je baví, kteří touží po finanční svobodě a volnosti, tedy atributech, které výhercům přináší právě losy Rentiér," uvedl brand manager Sazky Martin Babec.
Kampaň vznikla ve spolupráci interního týmu z marketingu Sazky a agentury VCCP. V outdooru a printu je Los Rentiér k vidění od konce září. Televizní kampaň nabídne 2 spoty, za kterými stojí společnost Up&Up a režisér Jan Švejkar, postprodukci zajišťuje společnost Progressivefx. V desetivteřinových a dvacetivteřinových formátech se představí Los Rentiér jako pomocník v kuchyni a také v roli statečného kopilota. O online část se stará agentura Symbio.
Komentáře