Vlastní tvorba
Sazka
Nastartujme zdravý pohyb dětí
- Online
- 4220
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sazka |
Obor | Firemní komunikace a sponzorství |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Sazka spouští novou komunikační kampaň z oblasti firemní společenské odpovědnosti, která se zaměřuje na podporu dětského sportování. Kampaň poběží po celý rok 2016. Startuje v sobotu 30. ledna úvodním minutovým image spotem, který zastřešuje celé téma. Během roku pak plánuje vypustit ještě další taktické dvacetivteřinové spoty, které se zaměří na konkrétní projekty. Spoty poběží v televizních stanicích skupin Nova Group a Barrandov a doplní je tiskové advertorialy, vysvětlující, jak fungují jednotlivé projekty z této oblasti.
Minutový formát je pro Sazku spíš výjimečný, protože u produktových kampaní používá maximálně třicetivteřinové spoty. "Akcentuje to váhu, kterou zbrusu nové komunikaci věnujeme," uvádí Veronika Marková ze Sazky. Spot režíroval Tomáš Řehořek, v reklamě si zahrálo celkem 95 dětí převážně ze sportovních klubů. Kreativa vznikla inhouse bez využití reklamních agentur.
Komentáře