upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Sazka
Zážitkové losy

Zážitkové losy
Klient Sazka
Mediální agentura Symbio Digital
Značka Sazka
Obor Komerční služby veřejnosti
Art director David Arazim
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Lubor Tůma
Account manager Jan Pažin; Project Manager: Jan Franc
Programátor Petr Fořt
Kodér Pavel Šuraba

Loterie Sazka chystá do prodeje nový druh stíracích losů, v nichž soutěžící vyhrává jako hlavní výhry zážitky v hodnotě několika desítek tisíc korun. Produkt by měl oslovit především mladou cílovou skupinu. Kampaň připravuje agentura Symbio Digital

Kampaň poběží především v digitálu a využije video content, microsite nebo display bannery. Jako ambasadory si agentura vybrala pětici youtuberů. Ve spolupráci s agenturou Get Boost připravila koncept videí, v nichž youtubeři některé z výherních zážitků sami vyzkouší. Svůj zážitek natočí a nasdílí pro své followery na YouTube, Facebooku, Instragramu či Snapchatu, vybraní mají svůj zážitek vysílat živě pomocí live-streamingu. „Zážitkové losy byly navrženy především na mladé lidi, kteří rádi cestují a zkoušejí nové věci. Snažili jsme se připravit pro ně zážitky, které nejsou snadno dostupné. Líbí se nám nápad využít pro kampaň youtubery, kteří sami rádi zkouší nové věci," tvrdí brand manažerka losů a rychlých her Eva Nováková.

Sazka spolupracuje se Symbiem dlouhodobě - od digitálních kampaní pro Sportku se postupně spolupráce rozšířila o loterii Eurojackpot, mobilního operátora Sazkamobil nebo právě kategorii losů. V in-house produkci agentury vzniklo také několik spotů Sazky, které se objevily v kinech a televizi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy