Symbio Digital
Sazka
Zážitkové losy
- Online
- 1337
Klient | Sazka |
---|---|
Mediální agentura | Symbio Digital |
Značka | Sazka |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Art director | David Arazim |
Creative director | Martin Svetlík |
Copywriter | Lubor Tůma |
Account manager | Jan Pažin; Project Manager: Jan Franc |
Programátor | Petr Fořt |
Kodér | Pavel Šuraba |
Loterie Sazka chystá do prodeje nový druh stíracích losů, v nichž soutěžící vyhrává jako hlavní výhry zážitky v hodnotě několika desítek tisíc korun. Produkt by měl oslovit především mladou cílovou skupinu. Kampaň připravuje agentura Symbio Digital
Kampaň poběží především v digitálu a využije video content, microsite nebo display bannery. Jako ambasadory si agentura vybrala pětici youtuberů. Ve spolupráci s agenturou Get Boost připravila koncept videí, v nichž youtubeři některé z výherních zážitků sami vyzkouší. Svůj zážitek natočí a nasdílí pro své followery na YouTube, Facebooku, Instragramu či Snapchatu, vybraní mají svůj zážitek vysílat živě pomocí live-streamingu. „Zážitkové losy byly navrženy především na mladé lidi, kteří rádi cestují a zkoušejí nové věci. Snažili jsme se připravit pro ně zážitky, které nejsou snadno dostupné. Líbí se nám nápad využít pro kampaň youtubery, kteří sami rádi zkouší nové věci," tvrdí brand manažerka losů a rychlých her Eva Nováková.
Sazka spolupracuje se Symbiem dlouhodobě - od digitálních kampaní pro Sportku se postupně spolupráce rozšířila o loterii Eurojackpot, mobilního operátora Sazkamobil nebo právě kategorii losů. V in-house produkci agentury vzniklo také několik spotů Sazky, které se objevily v kinech a televizi.
Komentáře