upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Sazka
Sazka.cz mění kabát

Sazka.cz mění kabát
Klient Sazka
Značka Sazka
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport
Art director Jakub Ryvola
Grafika/ilustrace Jakub Ryvola, Narn Badmaev
Account manager Project Manager: Lenka Reiterová
Programátor UX Designer: Lukáš Hroch, Vratislav Kopp, Milan Krajc
Web http://www.sazka.cz/

Česká loterijní společnost Sazka spouští nové internetové stránky. Nový design má přiblížit nabídku loterií a her jednoduchou a zábavnou formou. Všechny hry Sazky dostaly vlastní vizuální styl. Záložky na domovské stránce mají usnadit orientaci v kategoriích her po vzoru obchodů s mobilními aplikacemi. Interaktivní widgety informují o vylosovaných číslech, aktuálních jackpotech, dění na sociálních sítích a dalších aktivitách Sazky. "Nový web by měl zákazníka vtáhnout do hry. Snažíme se také vysvětlit mechaniku a pravidla našich her těm, kdo si u Sazky nikdy nevsadili," vysvětluje Eva Štípková, šéfka digitálního marketingu Sazky.

Nový web Sazky je dostupný i ve verzi pro mobilní platformy. Za UX a grafickou podobou stojí agentura Symbio Digital, která se Sazkou dlouhodobě spolupracuje. Část UX řešení měla na starosti také agentura SinnerSchrader. Web využívá redakční systém Kentico, který umožňuje personalizaci a usnadňuje podporu kampaní. O technickou realizaci vývoje portálu a propojení s interními systémy, včetně nasazení a následné technologické podpory, se postarala společnost BetSys.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy