Symbio Digital
Sazkamobil
Milionové dárky
- Televize
- 1171
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sazkamobil |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Loterijní společnost Sazka spustila kampaň, v jejímž rámci přidá do 31. ledna 2016 ke každému nákupu svých loterií nebo losů v hodnotě nad 300 Kč 30 volných minut u předplacené karty Sazkamobilu nebo 30 bezplatných SMS do všech sítí u takzvaného Šťastného tarifu. Získat je lze zasláním SMS, v samoobsluze, v mobilní aplikaci a zavoláním na zákaznickou linku, přičemž je možné je darovat někomu jinému. "Mimo svých známých lze přenechat volné minuty či SMS také trenérům dětských a mládežnických sportovních týmů. Rádi bychom jim tímto usnadnili jejich práci," tvrdí ředitel Sazkamobilu Jan Schmiedhammer. Příběhy těchto trenérů a další informace o kampani lze najít na stránkách Milionové dárky.
Za kampaní stojí agentura Symbio Digital, PR má na starosti agentura PR.Konektor. Komunikace zahrnuje desetivteřinový televizní sponzorský vzkaz v televizích Nova a Prima, online komunikaci (microsite, bannery, PPC, komunikaci na Facebooku), POS materiály (wobblery, hangery, standee, mini Standee) a oslovení obstaravatelů (SMS, speciální zpravodaj).
Komentáře