upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Sazkamobil
Simka od Sazkamobilu

Simka od Sazkamobilu
Klient Sazka
Mediální agentura Symbio Digital
Značka Sazkamobil
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Symbio Digital
Copywriter Martin Svetlík, Václav Krbůšek
Grafika/ilustrace Václav Krbůšek
Account manager Lenka Reiterová; programátor: Ondřej Macoszek; kodér: Jiří Váňa
Web http://vyhraj.sazkamobil.cz/

Virtuální operátor Sazkamobil poprvé v digitální komunikaci cílí na mladé publikum od 18 do 25 let a v rámci kampaně vytvoří pro svého maskota Šťastnou Simku její mladší alter ego. S tímto návrhem zvítězila ve výběrovém řízení agentura Symbio Digital.

Sazkamobil má za sebou první kampaň, ve které představil Šťastnou Simku starším dospělým zejména v ATL kanálech. Od nové kampaně si slibuje výrazné zvýšení povědomí o produktu mezi mladými zákazníky. “Symbio přineslo velmi odvážné návrhy, ale vzhledem k cílovce to bylo jednoznačně potřeba. Díky konceptu alter ega dokázali zachovat kontinuitu značky, ale přitom úplně změnit její vyznění směrem k mladému publiku,” uvedl Zbyšek Pochylý, komunikační specialista značky Sazkamobil.

Kampaň odstartovala ve čtvrtek 28. srpna, kdy se na nové landing page objevila první ze série animovaných spotů. Ty by měly postupně představit uživatelům všechny benefity. Součástí on-line komunikace je i bannerová kampaň s alter egem Šťastné Simky, kterou pro Sazkamobil zajišťuje rovněž Symbio Digital.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy