Symbio Digital
Sazkamobil
Simka od Sazkamobilu
- Online
- 1118
Klient | Sazka |
---|---|
Mediální agentura | Symbio Digital |
Značka | Sazkamobil |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Symbio Digital |
Copywriter | Martin Svetlík, Václav Krbůšek |
Grafika/ilustrace | Václav Krbůšek |
Account manager | Lenka Reiterová; programátor: Ondřej Macoszek; kodér: Jiří Váňa |
Web | http://vyhraj.sazkamobil.cz/ |
Virtuální operátor Sazkamobil poprvé v digitální komunikaci cílí na mladé publikum od 18 do 25 let a v rámci kampaně vytvoří pro svého maskota Šťastnou Simku její mladší alter ego. S tímto návrhem zvítězila ve výběrovém řízení agentura Symbio Digital.
Sazkamobil má za sebou první kampaň, ve které představil Šťastnou Simku starším dospělým zejména v ATL kanálech. Od nové kampaně si slibuje výrazné zvýšení povědomí o produktu mezi mladými zákazníky. “Symbio přineslo velmi odvážné návrhy, ale vzhledem k cílovce to bylo jednoznačně potřeba. Díky konceptu alter ega dokázali zachovat kontinuitu značky, ale přitom úplně změnit její vyznění směrem k mladému publiku,” uvedl Zbyšek Pochylý, komunikační specialista značky Sazkamobil.
Kampaň odstartovala ve čtvrtek 28. srpna, kdy se na nové landing page objevila první ze série animovaných spotů. Ty by měly postupně představit uživatelům všechny benefity. Součástí on-line komunikace je i bannerová kampaň s alter egem Šťastné Simky, kterou pro Sazkamobil zajišťuje rovněž Symbio Digital.
Komentáře