Leo Burnett
Sberbank
Mít jeden druhého je víc než peníze
- Televize
- 994
Klient | Sberbank |
---|---|
Mediální agentura | NeoOgilvy |
Značka | Sberbank |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Nová kampaň Sberbank se nese v duchu stávajícího kreativního konceptu Na penězích záleží, ale s novým motem: Mít jeden druhého je víc než peníze. Ale každý si občas potřebuje půjčit. Kampaň tvoří televizní spot, online reklama a POS materiály na pobočkách. Deseti a dvaceti vteřinové spoty se poprvé objeví na Nově a Primě 11. února. "V hlavním dvaceti sekundovém spotu prezentujeme Fér půjčku s nejnižší sazbou 4,8 %. V kratší stopáži komunikujeme garanci lepší sazby. Pro zvýšení přiřazení značky k reklamě jsme do spotu přidali tzv. opening frame v obrysech loga Sberbank. Přepracovali jsme i závěrečnou grafiku u produktového sdělení. V hlavní roli spotu je žena a její vnitřní hlas, který nám namluvila Markéta Frösslová. Korporátní hlas propůjčil Luděk Čtvrtlík," uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace.
Komentáře