upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Sberbank
Mít jeden druhého je víc než peníze

Klient Sberbank
Mediální agentura NeoOgilvy
Značka Sberbank
Obor Finanční služby
Produkce Armada Films
Režisér Tomáš Řehořek

Nová kampaň Sberbank se nese v duchu stávajícího kreativního konceptu Na penězích záleží, ale s novým motem: Mít jeden druhého je víc než peníze. Ale každý si občas potřebuje půjčit. Kampaň tvoří televizní spot, online reklama a POS materiály na pobočkách. Deseti a dvaceti vteřinové spoty se poprvé objeví na Nově a Primě 11. února. "V hlavním dvaceti sekundovém spotu prezentujeme Fér půjčku s nejnižší sazbou 4,8 %. V kratší stopáži komunikujeme garanci lepší sazby. Pro zvýšení přiřazení značky k reklamě jsme do spotu přidali tzv. opening frame v obrysech loga Sberbank. Přepracovali jsme i závěrečnou grafiku u produktového sdělení. V hlavní roli spotu je žena a její vnitřní hlas, který nám namluvila Markéta Frösslová. Korporátní hlas propůjčil Luděk Čtvrtlík," uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy