upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO

Schweppes
Užívej ovoce

Klient Karlovarské minerální vody
Značka Schweppes
Obor Nealkoholické nápoje
Produkce Symbiograf

V nové social kampani Schweppes upozorňuje, že značka nenabízí pouze tonic. S kampaňovým claimem Užívej ovoce představuje v hero spotu a navazující facebookové komunikaci 6 ovocných příchutí ochucených limonád. Produkci spotu i social kreativ zajistila agentura Symbio. Obsahově se kampaň dotýká mezinárodního claimu Taste your curiosity, který namísto pouhé lokalizace značka rozvádí na míru českému prostředí.

"Od klienta jsme dostali prostor k vymyšlení vlastního claimu, kterým se snažíme u spotřebitelů vytvořit silné pojítko mezi ovocem a značkou Schweppes," vysvětlila přípravu kampaně account manager Symbio Veronika Vimmerová. Černobílý spot z dílny in-house A/V produkce Symbiograf doplňují nativní ilustrace ovoce. "Svět tonicu je často vykreslován v černé a bílé, působí prémiově, dospěle. Barevné animované prvky tuhle atmosféru oživují stejně tak jako ovocné limonády značku Schweppes, která je primárně vnímána jako výrobce tonicu," popsal koncept hero spotu idea maker agentury Jan Tyle.

Za tvorbou kampaně stojí především fakt, že kompletní portfolio značky se v Česku teprve dostává do povědomí spotřebitelů. "Když se řekne Schweppes, každému se vybaví tonic, ostatní produkty už ale zákazníci znají výrazně méně. Proto jsme pro kampaň zvolili netradiční vizuál, který by měl v hlavách cílovky vytvořit určité spojení. Naším cílem je dostat ochucené limonády na znalostní úroveň tonicu," objasnila tvorbu kampaně brand manager Schweppes Gabriela Šulcová.

Symbio se o Schweppes, který je v Česku exkluzivně distribuován společností Karlovarské minerální vody, na sociálních sítích stará od dubna 2017. Spot s ochucenými limonádami je prvním kampaňovým počinem jejich spolupráce. Mimo nárazové kampaně značka pracuje především s eventy v rámci projektu Schweppes The Bar.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy