Vlastní tvorba
Sensen - Senzační senioři
Senior roku 2016
- Venkovní
- 1190
Klient | Konto Bariéry |
---|---|
Značka | Sensen - Senzační senioři |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://www.sensen.cz |
Projekt Konta Bariéry SenSen – Senzační senioři, zaměřený na aktivní seniory, spouští jarní kampaň. Jejím tématem je vyhlášení Ceny Senior roku 2016 a připravili ji účastníci loňského národního kola soutěže Young Lions, art director agentury Passion Communications Mario Carvajal a freelancerka Julia Garcia. Kampaň poběží v outdooru, zejména na CLV, v tištěných médiích, v rozhlasu i na internetu. Rozhlasový spot namluvila Anna Čtvrtníčková a patronka projektu Simona Stašová.
Soutěž Young Lions organizuje společnost Lionhearted Reného Ježe. „Máme radost, že návrh bude realizován. Naplňuje se tak poslání soutěže – pomáhat vybrané charitativní organizaci či myšlence, a zároveň podporovat rozvoj kreativního talentu mladých profesionálů v marketingové komunikaci," tvrdí Jež. Nadace Charty 77 se soutěže zúčastnila již potřetí. Mladí tvůrci pro ni museli v omezeném čase vytvořit kompletní kampaň – vizuály, slogany, případně i návrh komunikace.
Ceny Senior roku a Nejlepší klub vyhlašuje Nadace Charty 77. Nominace do 4. ročníku lze podávat do 31. července 2016. Do soutěže se mohou přihlásit jednotlivci i seniorské kluby, ocenění je uděleno právě v těchto dvou kategoriích. Cílem je ocenit aktivní seniory, kteří dosáhli významných a viditelných úspěchů ať už ve sportovní, kulturní, či jiné společenské oblasti.
Komentáře