Vlastní tvorba
Sexistické prasátečko
Sexistická reklama: proč ne?
- Televize
- 3094
| Klient | Nesehnutí |
|---|---|
| Značka | Sexistické prasátečko |
| Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
| Web | http://prasatecko.cz/ |
Nevládní sociální-ekologická organizace z Brna Nesehnutí startuje 6. ročník soutěže Sexistické prasátečko, která se snaží upozorňovat na množství sexistických reklam v českém mediálním prostředí. Rozjezd soutěže podpořili v klipu ředitelka pro agentury v českém Googlu Vanda Wolfová, moderátorka Lejla Abbasová, herec Lukáš Hejlík, novinářka Petra Procházková a kreativní ředitel Konektoru Martin Charvát. Nominovat "soutěžící" mohou všichni přes web, ode 29. května do 15. října.
Prostřednictvím soutěže organizátorky kritizují zneužívání ženského těla coby objektu sloužícího pouze k přitáhnutí pozornosti, a to jak slovní reklamy opakující stereotypy, tak vizuální znázorňování. Cílem nemá být útočit na samotnou firmu, jež má sexistickou reklamu, nýbrž upozornit na neetičnost jejich způsobu propagace.

Komentáře