upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Sexistické prasátečko
Sexistická reklama: proč ne?

Klient Nesehnutí
Značka Sexistické prasátečko
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://prasatecko.cz/

Nevládní sociální-ekologická organizace z Brna Nesehnutí startuje 6. ročník soutěže Sexistické prasátečko, která se snaží upozorňovat na množství sexistických reklam v českém mediálním prostředí. Rozjezd soutěže podpořili v klipu ředitelka pro agentury v českém Googlu Vanda Wolfová, moderátorka Lejla Abbasová, herec Lukáš Hejlík, novinářka Petra Procházková a kreativní ředitel Konektoru Martin Charvát. Nominovat "soutěžící" mohou všichni přes web, ode 29. května do 15. října.

Prostřednictvím soutěže organizátorky kritizují zneužívání ženského těla coby objektu sloužícího pouze k přitáhnutí pozornosti, a to jak slovní reklamy opakující stereotypy, tak vizuální znázorňování. Cílem nemá být útočit na samotnou firmu, jež má sexistickou reklamu, nýbrž upozornit na neetičnost jejich způsobu propagace.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy