upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Seznam.cz
Firmy.cz

Klient Seznam.cz
Značka Seznam.cz
Obor Média, vydavatelství, marketing

Česká internetová jednička Seznam.cz promuje od pondělí 8. září na kanálech televizí Nova a Prima novou podobu homepage internetového katalogu firem Firmy.cz. Nová domovská stránka dává větší prostor tematickým odkazům a přehledněji ukazuje nabídku jednotlivých kategorií. „Další produktovou novinkou je větší propojení s Mapy.cz. Pokud je uživatel přihlášený a nastavil si na Mapy.cz adresu svého domova a práce, může přes Firmy.cz rychle hledat společnosti v okolí těchto dvou bodů. Bez zadávání adresy tak lidé rychle naleznou, kam jít například s kolegy na oběd,“ uvedl Jan Pinkas, produktový manažer Firmy.cz.

Televizní spoty budou k vidění do poloviny prosince, téměř každý týden se budou obměňovat. Během září se budou věnovat tématům Dejte svému životu nový směr (odkaz na personální agentury, jazykové kurzy, brigády a rekvalifikace), Šaty dělají člověka (kategorie prodej oblečení pro dospělé a děti, obuv a second handy) a Topná sezona je za dveřmi (prodej palivového dříví a uhlí, plynoservis a kominík). Kontinuální kampaň Firmy.cz již probíhá také na internetu, a to v podobě dynamických bannerů, kam se jednotlivé kategorie z Firmy.cz propisují.

Firmy.cz kompletně redesignovaly vzhled i obchodní model letos v dubnu, s reklamou do televize jdou podruhé. „Každý týden na domovské stránce Seznam.cz a Firmy.cz zveřejňujeme několik trendových dotazů. Ty mají za cíl nabídnout lidem rychlý přístup k firmám nabízejícím takové služby, které jim v dané období mohou pomoci vyřešit jejich aktuální problém. Například před startem nového školního roku tam nalezli odkazy do kategorie s obchody se školními potřebami či notebooky. A na tato témata navazuje i naše kampaň,“ uvedl Pavel Snížek, manažer produktové komunikace Seznam.cz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy