Vlastní tvorba
Seznam.cz
Když na internet, tak s aplikací Seznam.cz
- Online
- 4840
Klient | Seznam.cz |
---|---|
Značka | Seznam.cz |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Eallin |
Seznam.cz spustil kampaň, v níž chce seznámit veřejnost s funkcemi svého aktualizovaného prohlížeče coby aplikace, která funguje v počítači, tabletu i telefonu. Kampaň zahrnuje propagaci na sociálních sítích a v rámci služeb portálu Seznam.cz a také čtyři dvacetivteřinová videa v TV Nova a v televizních stanicích TV Prima, která přiblíží jednotlivé nové funkce aplikace. Tyto aktivity doprovází animované logo společnosti na domovské stránce Seznamu, které se bude rolovat do ikonky aplikace a po kliknutí povede na produktovou stránku prohlížeče. Autorem kampaně je tým produktové komunikace Seznam.cz.
V roli průvodce a rádce se představí firemní maskot Krasty, který má uživatele upozorňovat například na možnost synchronizace záložek a hesel, nebo na to, že prohlížeč je nejrychlejší cestou na Seznam.cz a lidé jej mohou mít na všech zařízeních – v počítači, tabletu i telefonu.
Televizní spoty budou postupně nasazovány v TV Nova a od 1. listopadu i v televizích skupiny Prima a internetu. Konec kampaně je plánován na 8. listopad 2015. Interní tým produktové komunikace se v propagaci aplikace Seznam.cz rozhodl pro produktový spot, namísto pro Seznam.cz typičtějších animovaných videí. Produkci spotů, jejichž dabing i hudba vznikly in-house, zajistila agentura Eallin.
Komentáře