Swimming Pool
Kateřina Geislerová
Fashion Rush
- Online
- 1345
Klient | Kateřina Geislerová |
---|---|
Značka | Kateřina Geislerová |
Obor | Oblečení, móda |
Produkce | AtSwim |
Česká módní návrhářka Kateřina Geislerová podpoří prezentaci své letošní kolekce a vlastního showroomu trochu netradičními 360° videi, která zachycují dění během přehlídky Mercedes-Benz Prague Fashion Week a současně sledují její tepovou frekvenci. Kampaň připravila digitální agentura Swimming Pool, jež se za tímto účelem spojila s produkční agenturou AtSwim. Ta zajistila veškerá natáčení i následnou postprodukci. Tepovou frekvenci návrhářky měřily v průběhu příprav i během samotné přehlídky speciální hodinky, které měla na ruce.
"Chtěli jsme zachytit co nejautentičtěji atmosféru nejen přehlídky a jejích příprav, ale hlavně stres, kterým si návrháři v den své přehlídky procházejí," tvrdí chief digital officer Swimming Poolu Peter Vijgen. Výsledek byl prý překvapivý: při vyhodnocování "peaků" tepové frekvence se jako nejvypjatější moment ukázala závěrečná děkovačka, při níž návrhářka dostala květiny od svého přítele. "Doufali jsme, že se nám podaří zachytit stres před akcí. Nakonec jsme zjistili, že nejintenzivnější byly emoce štěstí," prohlašuje Vijgen.
Geislerová otevře svůj showroom veřejnosti ve dnech 19. a 20. května a následně pak v červnu. Na podporu těchto eventů vytvořila agentura rovněž kampaň na Instagramu. Všechna videa Fashion Rush, která vznikla, umístila agentura na YouTube.
Komentáře