upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Swimming Pool

Kateřina Geislerová
Fashion Rush

Klient Kateřina Geislerová
Značka Kateřina Geislerová
Obor Oblečení, móda
Produkce AtSwim

Česká módní návrhářka Kateřina Geislerová podpoří prezentaci své letošní kolekce a vlastního showroomu trochu netradičními 360° videi, která zachycují dění během přehlídky Mercedes-Benz Prague Fashion Week a současně sledují její tepovou frekvenci. Kampaň připravila digitální agentura Swimming Pool, jež se za tímto účelem spojila s produkční agenturou AtSwim. Ta zajistila veškerá natáčení i následnou postprodukci. Tepovou frekvenci návrhářky měřily v průběhu příprav i během samotné přehlídky speciální hodinky, které měla na ruce. 

"Chtěli jsme zachytit co nejautentičtěji atmosféru nejen přehlídky a jejích příprav, ale hlavně stres, kterým si návrháři v den své přehlídky procházejí," tvrdí chief digital officer Swimming Poolu Peter Vijgen. Výsledek byl prý překvapivý: při vyhodnocování "peaků" tepové frekvence se jako nejvypjatější moment ukázala závěrečná děkovačka, při níž návrhářka dostala květiny od svého přítele. "Doufali jsme, že se nám podaří zachytit stres před akcí. Nakonec jsme zjistili, že nejintenzivnější byly emoce štěstí," prohlašuje Vijgen.

Geislerová otevře svůj showroom veřejnosti ve dnech 19. a 20. května a následně pak v červnu. Na podporu těchto eventů vytvořila agentura rovněž kampaň na Instagramu. Všechna videa Fashion Rush, která vznikla, umístila agentura na YouTube.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy