Vlastní tvorba
Skanska Reality
To jste ještě neviděli! Pes v myčce
- Online
- 1945
Klient | Skanska |
---|---|
Značka | Skanska Reality |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Nataci.me |
Režisér | Jakub Vlachynský, Petr Štulíř |
Art director | Jakub Vlachynský |
Copywriter | Jakub Vlachynský |
Developerská společnost Skanska Reality startuje kampaň na bydlení U cukrovaru v Praze – Modřanech. Ta je v prvním týdnu postavená na produktovém internetovém spotu, který propaguje místnost se sprchou v přízemí nově nabízeného bytového domu, jeden z hlavních benefitů projektu. Ve spotu je promovaná také možnost sportovního vyžití v lokalitě a občanská vybavenost.
Spot je k nalezení na kanálech Skanska Reality na Stream.cz a YouTube. „V předchozích kampaních jsme převážně používali klasické mediální formáty od rádiových spotů, přes outdoorové nosiče, printovou inzerci a PR až po online bannery a PPC,“ řekl Ondřej Svatoň, vedoucí oddělení marketingu a komunikace Skanska Reality. „Loni jsme k tomu přidali ještě remarketing, kampaně v chytrých telefonech a Facebook. Profil Skanska – inspirace pro bydlení, má k dnešku více než 5 000 fanoušků. Realizace kampaně založené na produktovém spotu byla tedy jen dalším logickým krokem.“
Skanska Reality na projektu spolupracovala se společností Nataci.me Petra Štulíře, který má s podobnými projekty zkušenosti. „Naším cílem bylo představit bydlení U cukrovaru vtipnou, odlehčenou formou,“ uvedla Eva Keřková, specialistka marketingu a komunikace, která zodpovídala za natočení videospotu i jeho následnou propagaci.
Kampaň zahájená 29. dubna bude kulminovat ve druhém květnovém týdnu, kdy bude zahájen prodej bytů. Na internetovou část bude navazovat kampaň v rádiích, na outdoorových nosičích a v printu. Na leitmotiv kampaně naváže ještě soutěž na Facebooku o nejvtipnější fotku psa, jejíž výherce uvidí svého čtyřnohého přítele na billboardu v centru Prahy. Launchovací část kampaně bydlení U cukrovaru skončí před letními prázdninami.
Komentáře