McCann Prague
Sklizeno
Opravdová chuť
- Venkovní
- 1609
| Klient | Sklizeno |
|---|---|
| Značka | Sklizeno |
| Obor | Potraviny |
| Produkce | Creative Embassy |
| Fotograf/ka | Pavel Hejný |
| Art director | Ondřej Kroupa |
| Copywriter | Ivan Soukup |
| Account manager | Lucie Srbkov, Šárka Veselá |
McCann Prague přinesl koncem února novou kampaň pro obchody s potravinami Sklizeno. Jejím úkolem je apelovat na kvalitu potravin, které prodejny nabízejí. Kampaň cílí především na lidi, kterým jde o to, co jedí, například rodiny s dětmi. Hlavní inspirací pro ztvárnění kampaně byl negativní vztah dětí k zelenině. Kampaň je k vidění v outdooru (citylighty a digitální citylighty) a v tisku. Plánují se i instore aktivity.
"Víme, že vztah dětí k zelenině není zrovna přátelský. A pokud se jedná o super kvalitní zeleninu, půjde pak o čistou nenávist. A tu jsme se rozhodli v dětském pojetí v naší kampani ztvárnit a ukázat tak rodičům, že zelenina ze Sklizeno je ta nejopravdovější zelenina," uvedla Klára Palmer, kreativní ředitelka z McCann Prague.
O focení vizuálu se postaral Pavel Hejný a produkce Creative Embassy. Za McCann Prague měl kreativní zpracování na starost tým Kláry Palmer ve složení Ondřej Kroupa (art director), Ivan Soukup (copywriter), za account Lucie Srbková a Šárka Veselá.




Komentáře