upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

Sklizeno
Opravdová chuť

Opravdová chuť
Klient Sklizeno
Značka Sklizeno
Obor Potraviny
Produkce Creative Embassy
Fotograf/ka Pavel Hejný
Art director Ondřej Kroupa
Copywriter Ivan Soukup
Account manager Lucie Srbkov, Šárka Veselá

McCann Prague přinesl koncem února novou kampaň pro obchody s potravinami Sklizeno. Jejím úkolem je apelovat na kvalitu potravin, které prodejny nabízejí. Kampaň cílí především na lidi, kterým jde o to, co jedí, například rodiny s dětmi. Hlavní inspirací pro ztvárnění kampaně byl negativní vztah dětí k zelenině. Kampaň je k vidění v outdooru (citylighty a digitální citylighty) a v tisku. Plánují se i instore aktivity.

"Víme, že vztah dětí k zelenině není zrovna přátelský. A pokud se jedná o super kvalitní zeleninu, půjde pak o čistou nenávist. A tu jsme se rozhodli v dětském pojetí v naší kampani ztvárnit a ukázat tak rodičům, že zelenina ze Sklizeno je ta nejopravdovější zelenina," uvedla Klára Palmer, kreativní ředitelka z McCann Prague.

O focení vizuálu se postaral Pavel Hejný a produkce Creative Embassy. Za McCann Prague měl kreativní zpracování na starost tým Kláry Palmer ve složení Ondřej Kroupa (art director), Ivan Soukup (copywriter), za account Lucie Srbková a Šárka Veselá

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy