upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Škoda Auto
Nastupte do Škodovky

Nastupte do Škodovky
Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto

Podzimní náborovou kampaň Škody Auto pro závod v Kvasinách připravuje po vítězství ve výběrovém řízení agentura Loosers. "Vybrali jsme si komunikační koncept od agentury Loosers, který jednoduchým headlinem Nastupte do Škodovky komunikuje až 60 zaměstnaneckých benefitů a výhod, které naše společnost nabízí všem svým zaměstnancům. Navíc je celá koncepce rozšířena o netradiční náborové eventy, které bychom chtěli realizovat v příštích letech," říká Petra Meliška, manažerka lidských zdrojů Škody Auto.

Pod kampaňovým sloganem Nastupte do Škodovky vzniklo v inhouse produkci Loosers sedm klíčových vizuálů komunikujících různé zaměstanecké benefity. Kampaň nafotil Pavel Ascherman. Kampaň využije inzerce, plakátů, billboardů, radiospotů a podpory v online prostředí, kde jsou zájemci směrováni na webovou stránku. V následujících letech je plánováno rozšíření o netradiční eventy a aktivace pokrývající region.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy