Loosers
Škoda Auto
Nastupte do Škodovky
- Online
- 6095
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Auto |
Obor | Auto moto |
Podzimní náborovou kampaň Škody Auto pro závod v Kvasinách připravuje po vítězství ve výběrovém řízení agentura Loosers. "Vybrali jsme si komunikační koncept od agentury Loosers, který jednoduchým headlinem Nastupte do Škodovky komunikuje až 60 zaměstnaneckých benefitů a výhod, které naše společnost nabízí všem svým zaměstnancům. Navíc je celá koncepce rozšířena o netradiční náborové eventy, které bychom chtěli realizovat v příštích letech," říká Petra Meliška, manažerka lidských zdrojů Škody Auto.
Pod kampaňovým sloganem Nastupte do Škodovky vzniklo v inhouse produkci Loosers sedm klíčových vizuálů komunikujících různé zaměstanecké benefity. Kampaň nafotil Pavel Ascherman. Kampaň využije inzerce, plakátů, billboardů, radiospotů a podpory v online prostředí, kde jsou zájemci směrováni na webovou stránku. V následujících letech je plánováno rozšíření o netradiční eventy a aktivace pokrývající region.
Komentáře