upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leagas Delaney Praha

Škoda Auto
Nová Octavia Combi

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto
Produkce Zoomfilms
Creative director Hermann Waterkamp
Copywriter Thorsten Herken

Automobilka Škoda spouští se startem letošního hokejového mistrovství světa kampaň na novou Octavii Combi, třetí generaci tohoto modelu. Nový model je zároveň oficiálním vozem šampionátu od 3. do 19. května ve Stockholmu a Helsinkách - škodovky takto bývají na mistrovství už každoročně od roku 1993.

Využity budou všechny kanály nástroje marketingové komunikace (televizní spoty, inzerce v časopisech, sponzorské vzkazy, aktivity na Facebooku, venkovní nosiče, mikrostránka ZažijteOctavii.cz) včetně novinky – video MMS.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy