upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leagas Delaney Praha

Škoda Auto
Nová Škoda Octavia

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto
Produkce Zoomfilms
Art director Hermann Waterkamp
Account manager Esther Gibbons
Režisér Radish

Druhého února Škoda Auto oficiálně spustí prodej modelu Škoda Octavia třetí generace v České republice. Spolu se zahájením prodeje také dochází k zahájení hlavní části kampaně. Poběží v průběhu února. Třistašedesátistupňová kampaň integruje všechny kanály a nástroje marketingové komunikace.

První část kampaně, která měla za úkol vyvolat zájem a napětí spotřebitelů, probíhala od 19. ledna a její součástí byly desetivteřinové spoty a inzerce ve všech významných denících a na internetu.

Televizní kampaň bude zahájena 1. února v prime-time. V průběhu celého víkendu budou nasazeny 60vteřinové spoty. Na ně navážou 30 vteřinové spoty, které budou nasazeny primárně na stanicích skupiny Nova a Prima do 24. února. Využito bude i sponzorských vzkazů a to u pořadů, které svým obsahem oslovují cílovou skupinu a jsou dostatečně kvalitní.

Televizní spot, stejně jako celá reklamní kampaň, je postavena na myšlence, že život je plný malých, ale přitom nevšedních a krásných věcí. Nová Octavia je tím správným prostředkem k objevování těchto radost a sama nabízí širokou škálu benefitů od velkorysého prostoru, přes asistenčních systému, bezpečnost, až po řadu chytrých řešení. Ve spotu zní skladba New Ride české kapely Portless.

Celá kampaň využívá jednotný vizuální styl, aby bylo dosaženo synergických efektů. Celostránková a dvojstránková inzerce v tištěných médiích bude využita v celé řadě titulů, především pak v life-stylových a společenských týdenících, měsíčnících a přílohách deníků. Inzerce bude využita i v motoristických titulech. Z outdoorových ploch budou v kampani využity CLV plochy a na vybraných místech budou obrandovány zastávky MHD. Dále budou využity doublebig boardy  a bigboardy podél dálnic či městských okruhů. Netradičního formátu venkovní reklamy bylo využito u silnice R10 ve směru na Mladou Boleslav. Zde byla u Brodců instalována několik desítek metrů dlouhá reklama na budově opuštěného vepřína.

Ve všední dny bude vysílána reklama v rádiích sítě MMS a RRM. Využita bude rovněž bannerová a kontextová reklama na internetu. Zapojeny budou všechny velké vyhledávače a zejména zpravodajské servery s nejvyšší návštěvností. Ke komunikaci budou využity i PR nástroje a sociální média.

V místech prodeje bude nové Octavii vyhrazeno nejlepší místo a budou využity polepy výloh, závěsné displeje, vlajky, bannery, ale i podlahová grafika.

Součástí kampaně bude také webová stránka www.zazijteoctavii.cz, kde budou mít uživatelé možnost zarezervovat si testovací jízdu u vybraného dealera. Podnikatelé a živnostníci pak budou mít možnost zajistit si zapůjčení nové Octavie na dva dny k bezplatnému testování. Za uskutečněnou testovací jízdu návštěvník show-roomu obdrží výherní kupon. Každý kupon vyhrává některý z dárků z kolekce Škoda. Ten, kdo bude mít štěstí, získá poukaz na jakýkoli zážitek, který nabízí Ticketpro v hodnotě 2000 Kč.

Zákazníci se budou moci seznámit s novou Octávií také v rámci Škoda Parku v deseti zimních střediscích v Krkonoších, Beskydech, Jeseníkách, na Šumavě, v Krušných, Orlických a Jizerských horách. Akce odstartuje 19. ledna v Harrachově a skončí 3. března v Rokytnici nad Jizerou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy