Leagas Delaney Praha
Škoda Auto
Očekávejte jen to nejlepší
- Televize
- 1248
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Auto |
Obor | Auto moto |
Produkce | Armada Films |
Creative director | Tereza Svěráková |
Account manager | Zuzana Kocourková, Markéta Kokšalová |
Hudba | Tomáš Vartecký |
Režisér | Arnie Thor Jonsson |
Škodovka spouští novou kampaň na akční modely Fresh, nadstandardně vybavené a levnější. Tato nabídka se týká modelových řad Škoda Rapid, Fabia a Roomster.
Kampaň budou tvořit 30 vteřinové televizní spoty, na stanicích Nova, Prima, Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Vysílány budou dvě verze spotů, které budou rotovány v poměru 50:50. Příběh obou je založen na stereotypních obavách, že od druhých je možné počítat jen s nepříjemným překvapením, ale není to tak. Hlavním claimem spotu a celé kampaně proto je „očekávejte jen to nejlepší“.
Vedle televizní reklamy budou součástí kampaně rádiové spoty, inzerce ve vybraných denících, lifestylových a společenských týdenících a automobilových titulech. Využit bude taky internet a sociální média.
Komentáře